ELLİ TON ÜÇLEMESİ:MUHTEŞEM BAY GREY



Sevgili asilzade tohumları size bu sıralar ünü artmış ve halada artmaya devam eden bi kitap hakkında eleştirilerimi sunmak istiyorum. Benim kalbime taht kuran CHRİSTİAN GREY` den bahsetmek istiyorum.Onun o değişken hallerini elli tonluğunu yerunnn. O muazzam boynundan asağı astıgı kravata  ayrı aşığım ve o eski yırtık kotundan bahsetmiyorum bile hfgshghvgjsd.
Ben onu elli tonuylada seviyorum. Fazla sarkmayın rica edicem. Yavuklumu elli tonumu KONTUMU kimseye kaptırma niyetinde değilim. Sadece birisi ile paylaşabilirim oda ANASTASIA STEELE . Kitabın en başından beri birbirleri için yaratılmış oldukları o kadar belli ki kızın davranışları, huyu, meraklılığı benim çok hoşuma gitti sizinde gitmiştir tahminimce ``AMACIMIIZ ZEVK VERMEK BAY GREY `` cümlesini okuya okuya hal oldum ve her okuyuşumda ağzımın kulaklarıma vardığı doğrudurrrr. Ahhhh hele Anastasia`nın meşhur ``Avucunuz mu kaşınıyor Bay Grey`` deyişi bana her seferinde kahkaha attırıyor. Kontrol manyağı Christianımın en sevdiğim 'KAÇTIM BEBEK ' repliğine hayranımdır. İki karakterin arası o kadar eğlenceliki okurken asla sıkılcağınızı sanmam. Ama sürekli güleceğinizi temenni edemem. Şahsen ben kitabın kimi ÇOĞU yerinde ağlamışımdır dcvsgdvfcshd. 'AH HAYIR HAYIR S*KTİR İTAATKAR CHRISTIAN........................' yerinde baya baya salya sümük ağlamıştım dostlarım size onların küçük bi konuşmasını yazıcam -bir an beni sarhoşken aradığın o korkunç yere götüreceksin sandım -bunu neden yapayım -açelyaların yaşadığından emin olmak için (nottt en son oraya gittiklerinde kız açelyaların üstüne bolca miktarda kusmuştu fvbghvxh)
bundan sonra bana KONTES GREY diyinnnn 
Aslında leydiler bi yönden bakınca kitap baya +30 üstü. Ama insanların şu eleştirisinden nefret etiyorum. Sex romanı. Hayır abi öyle bi roman değil tamam kabul ediyorum açık yerleri çok fazla ayrıntı çok fazla var ama kitap bunun üzerine kurulu değil. 'Sizin o küçücük beyinlerinizde kalan kısım orayı meşgul ettiği için kitabı başka türlü göremiyorsunuz.' demek istiyorum, en bi sevdiceğim kitabı o şekilde eleştirenlere.... O KİTAP AŞK ROMANI. Okumadan eleştiren aptal ve sersem beyinliler yine size sesleniyorum büyüyün biraz ve o ergen yorumlarınızı alıp bi yerlerinize.....
saatin olayım tak beni christiaaaaaan

Gelelim bir diğer karaktere DR FLYNN bu benim sadomazoşist  Christianımın psikoloğu. Kendisinede kitapta sarkmışlığım vardır hsvbszx. Bu psikolog Christian'a yardım ediyor ama ona asıl yardım eden Ana olacak. Zaten kitapta bunu anlatıyor. Anastasia, Christianın hayatında büyük bi yer kaplıycak onu düzeltmeyi sağlayan güç kızın ellerinde ve dostlarım kitapta Christian'ın düzelmeye başladığı yerler bir harika aşık olucaksınız ama fazla aşık olmayın o benim demiştim. Daha da fazla spoiler vermek istemiyorum. Zaten okursanız anlarsınız nelerden bahsetmek istedeğimi. Ama size bir uyarı okuyabilirseniz kitabı ingilizce okuyun. Bu arada Dr Flynn'a not GRİNİN ELLİ TONUNU OKUMAYI BIRAKAMIYORUM. Birinci kitap tamamen tanışmaları üzerine kurulu tabi gene bi kac bişey var ama dananın kuyruğu 2 ve 3 de kopuyor 2.de Christianın neden bu halde oduğunu öğreniyosunuz. 3.de ise artık Anastasia hayatına BAYAN GREY olarak devam ediyor. Gerek Ana'nın meraklılığı olsun gerek Kate'in manyaklıkları olsun gerekse Christian'ın elli tonlugu olsun bu kitabi begeniceginize eminim. Uzun sure etkisinde kalcagınız bu kitabın filminin cıkmasını dort gozle bekliyceksiniz.simdiden soyliyim 2015 in sevgiliker gununde vizyona giricek .Heralde bi +30 sınır koyarlar afcsvsvvsv Bakin kitapta bir suru yakisikli delikanlikar var .Oncelikle Greyimin kardesi Elliot var sarisinlarin en fennnaaasii, Jose var Ana nin arkisi oda esmer sekeri,Ethan var  oda kasli kalipli  ayim benim .Ama benim hasekim kalbimde  tahti asla oynamiycak  olan CHRISTIAN GREY . evet asillerim  leydilerim madamlarim daha fazla anlatmama gerek yok okuyun ,nelerden bahsettigimi anlayin ve HİSSEDİN 
Kactim,bebek




KONTES


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN

EXO HEAVEN