6 Haziran 2014 Cuma

A Werewolf Boy

Dün gece birkaç arkadaşımın tavsiyesiyle-izle izle diye başımın etini yemeleri diyelim- he bu filme başladım. Başta çokta bi heyecanlı değildim çünkü kdramayı ne kadar çok sevsemde kfilmlerine o kadarda çok hevesli değilim, değildim tabi dün gece Allah belamı verince artık önüme ne kadar kfilm atarsanız ağzım açık izleyebilirim. Neyse konudan fazla şeyyapmadan asıl anlatmak istediğim şey işte bu filmimiz ; 
-yazımı spoiler içerir ona göre hemencecik çık buradan ama yok ben spoiler almayı severim öyle daha bi iştahlı izlerim diyosan bu yazım tam sana göre^^




Ama anlatmaya geçmeden önce isyanımı belirtmek istiyorum, o çucuğun kurta dönüşmesi nasıl bir dandirikliktir Allah için onu bana bi açıklayın. Sonra koredeki tüm yönetmenler aynı kafayı yaşıyo olacakki hepiside filmin başınıda sonunuda yapamıyolar cidden yok yani olmuyor, hele sonları ah sonları işte o zaman elime kürek alıp o yönetmenlerin ağzına vurmak istiyorum
-_-
İşte o yüzden olmamış son sevmeyenler izlemesin bu filmi valla kalpten gidersiniz. Filmi çok detaylı anlatamicam çünkü birazdan göreceğin gifler ne kadar harikayn olduğunu yeterince göstermiş olucak..
Kısaca filmimiz, hastalığı nedeniyle dışarı çıkamayan bir kızın yeni taşındıkları uzak bir evde bir kurt 
adam bulması ve ona aşık olmasını anlatıyor..
oyuncularımız ise;
A Werewolf Boy-Song Joong-Ki-2.jpg A Werewolf Boy-Park Bo-Young.jpg A Werewolf Boy-Yoo Yeon-Seok.jpeg A Werewolf Boy-Jang Yeong-Nam.jpg A Werewolf Boy-Kim Hyang-Gi.jpeg
Song Joong KiPark BoYoungYoo Yeon-Seok  Jang Neong-Nam  Kim Hyang -Gi 
Chul-Soo (wolf-boy) Soon-Yi Ji-Tae mother Soon-Ja 


Giflerimiz



artık klişeleşmiş olan bu sahne bile çok güzeldi bence -_-





 kızımız her bişey öğrettikten sonra kafasını okşuyordu  yaguşuklumuzun 


 ahhhh
o_o


Birde filmde çucugumuz konuşmuyor ( sonradan çakıyor tabi konuşmayı ) ama işte kızımız gitmeden önce dediği tek bir şey söylüyor ki bence dramalardaki tüm 'kajima'repliklerini yıkmış burada.


 -bide gidiyo utanmaz-



Sanırım başta söylemediğim bir şey varki film flasback olarak yapılmış yani filmin başında bi tane ehtiyar kadın görüyoruz sonra onun hatıralarına iniyoruz..



 işte kızımız bu sahneden yıllar yıllar sonra o yere geri dönüyor bakıyor ki vefalı çocugumuz hala orda onu bekliyor...






ama tabi film böyle mutlu bitermi yoook tabikide bitirmezler keşke bitse. He işte iki sarıldıktan sonra ehtiyar onu o kadar sene bekleyen çocugumuzu bırakıp yine gidiyor ki sizde sinirden çıldırıyorsunuz ııhhg


-son olarak filmimizin ostunu dinlemeden geçmeyin derim şahsen ben çok beğenmiştim bknz




Seyirciye not : Eğer sizde benim gibi muslukları çabuk açıyorsanız yanınıza bolca mendil selpak neym alın sonrası


Sinir notu : lan yaşlı kadın he  niye beklettin çucuğumuzu onca sene, hadi beklettin insafsız geldiğinde yine bekle diyip sonra tüyüyosun yazık valla içim acıdı. Hayır onca sene yavrum beklemiş seni sende yaşlısın kalsaydın ya orda ölüp gidiceksin zaten bari onunla geçir son zamanlarını ahhhhhgg kalp bu dayanmazz 



      Hadi şimdi size iyi seyirler^^

Bal 

6 yorum:

  1. kalp dayanmaz cidden izlemedim ama spoiler almayı sevenlerdenim ben :D olsa da olur yani sıkmıyor beni hehe^^ ama sonu cidden bok gibi bitmiş. Zaten koreli yazarlarda bu artık normal bir şey sonu öyle bitmezse olmaz .s.s Sanki bilerek yapıyorlar anlamıyorum ki .s.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok sende kötü sona dayanamayanlardansan kalbin dayanmaz, ben şahsen sinir notunu daha bi abartıcaktım ama kendime dur dedim ^^ Amaa sonu haricinde gerçekten güzel bir filmdi hani böyle sonunda gözlerini falan kapatıcaksan işte ozaman izle derim

      Sil
  2. Ben de Kore dizilerini ne kadar sevsem de Kore filmlerine karşı çok sıcak değilim :)
    Spoiler konusunda.. bu yazı tam bana göre ^^
    Yılar yıllar sonra derken? O_o
    Bu arada siz 4 kişi misiniz? Çok kalabalık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha aynen öyle canım dizilerdeki tadı filmlerinde alamıyoruz, ve evet yıllaaar yıllaar sonra dönüyo utanmaz–_–
      Evet biz 4 kişilik bi bloggerbandiz, tabi Buztanesi ve Manivelayı çok göremezsiniz buralarda onlar genellikle canı sıkılınca gelirler :D Fakat ben ve Kontes yazabiliyoruz genellikle, yorum için teşekkürler ve sonuna rağmen filmi izlemeni öneririm^^

      Sil
  3. alternatif sonu vardı birde onu izledin mi ? beni sonu ile tatmin etmeyip deli eden bir film de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hayır haberim yok öyle bi sondan bak onuda izliyim en iyisi :S Filmin sonu resmen biz bu güzel filmi nasıl batırırız diye düşünülüp yapıldığı için kimseyi tatmin etmediğine inanırım ^^

      Sil