ÜNİVERSİTE HEYECANI

Merhabalar değerli asilzadelerim, kim bilir bir çoğunuzun okulu başlamıştır. Kimileriniz dershaneye gidiyordur, kimileriniz ise okul başlamasın diye dua ediyordur :D
Ben ise üniversiteye yeni başlayacak biri olarak ne yapacağımı bilemez bir haldeyim. Bir sene boyunca hayalim olan bölümü kazanmak için çaba harcadım ve o bölümü kazandıktan sonra ki heyecanımı size anlatamam. İlk tercihler açıklandıktan sonra ben; 



Kazandığım bölüm ingilizce mütercim-tercümanlık. İngilizce benim çocukluğumdan beri sevdiğim bir dildi. Hep bir dil öğrenmeye karşıda ilgim olmuştur zaten ^^ Değerli Manivela (kendisi 3 senelik sıra arkadaşım olur ^^) ile birlikte çok çalıştık ve tahmin edersiniz ki oda hayali olan bölümü tutturdu. Buda onunla bölümleri kazandıktan sonra verdiğimiz tepkilerden bir kaçı;


Soldaki kırmızılı olan tercüman benim :D (Manivela'nında iyi dans hareketleri var yani :ddd )


Bölümümün hazırlık sınıfı vardı. Ama Kontes'iniz onuda geçince hepten bal oldu :D 


Bide bölümüm dışarıda çok fazla olmadığı için baba evinden ayrılmadım :D (En güzeli bana göre^^) Pek fazla dışarıda yapamayan biriyim de :((
Diğer iki değerli grup üyesinin de istedikleri yerleri kazanacaklarını biliyorum. Onlara başarılar diliyorum ^^
Peki siz saygı değer insanlar ? Siz hazır mısınız maratona ?




(Bu arada bölüm yada nasıl hazırlandığım hakkında tavsiye isterseniz lütfen sorun, cevaplamak isterim ^^)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN

EXO HEAVEN