TRENDEKİ KIZ (Kontes Yorumu)

Bugünkü yorumunu yapacağım kitap bir çok sitede ve yabancı ülkelerde ses getirmiş olan Trendeki Kız.




Tabi ki de tüyapa gittim. Kardeşimde gitti ve ikimizde aldığımız kitapları görünce çıldırdık resmen ^^


Tüm aldığımız kitaplardan hangisine başlayacağıma karar veremedim. Her gün okula 45637 tane vesait kullanarak gidip geliyorum. O yüzden dedim ki okurken çok kafamı yormayacak ve çok duygusal olup beni metrolarda ağlatmayacak bir kitap seçeyim. Bunu seçtim.

Kitap bence çok güzel. Okurken etkilendiğimi söylemeden edemem. Ülkemizde pek de fazla beğenilmeyen kitap benim için çok iyiler arasına girdi bile.

Kitabın konusuna gelirsek. Eski kocasını unutamamış olan alkolik bir kadın Rachel. Her gün trene binip trenden evlerdeki insanları izleyip onlar hakkında hikayeler uyduruyor. Fakat fakında olmadan onların hayatlarına giriş yapacaktır.
Eski kocasını hala seviyordur Rachel. Tom ile evli olduğu zamanlar kocası onu Anna ile aldatıyordur. Sonradan Rachel' dan ayrılıp Anna ile evlenince, Rachel'ın içinde büyük bir nefret oluşur o kadına karşı. 

Rachel'ın o insanların hayatlarına nasıl dahil olduğu, eski kocasına olan zaafının hala sönmemiş oldup bu olay karşısında neler yaptığını okuyunca etkileneceğinizden eminim.

Söyleyeceklerim bu kadar. Bir de kitabın filme dönüştürüleceğini okudum. Söylendiğine göre başrollerde Emily Blunt ve Justin Theroux yer alacak.
















Başka okuyanlar varsa yorumlarınızı merak ediyorum :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN

EXO HEAVEN