KÜÇÜK SHAKIRA'LAR

Benim eskilere olan bir takıntım vardı. Eski müzikler, klipler falan. Hele bizim 90'lar-80'ler-70'lerin şarkılarına bayılırım.


Geçen gün gene araştırırken önüme Shakira'nın Hips Don't Lie çıktı. Çok eski bir kliptir. Çoğunuzda bilirsiniz zaten.

Klibi izlediğinizde zaten şarkıdan çok Shakira'nın kıvırmaları, raks gibi dans etmesi öndedir. Sizi bilmem ama ben o klibi izlediğim zamanlar saçma hareketlerle taklit etmeye çalıştığım günleri hatırladım :)) 

Orjinal hali:




Kadın işi biliyor yalnız:



Ben yaptığımda ortaya çıkan hareketler bütünü:


Ya sırf onun hareketlerinin aynısını yapacağım diye her yerimi ağrıtmışlığım vardır. Sonuç sıfır tabi ki de. Hadi ama hepinizin içinde yatan bir Shakira var. 

Az mı Waka Waka şarkısındaki gibi dans etmeye çalışırken kolbastıya dönüşmedi hareketlerimiz. Loca'da ki gibi dans etmeye çalışırken az mı bellerimizi kıtlatmadık. :DD

Okuduğunuz için teşekkürler ve yorumlarınızı eksik etmeyin ^^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN

EXO HEAVEN