JUSTIN BIEBER

Sürekli yazmak istediğim ama bir türlü yazamadığım konu.

Justin Bieber.




Eskiden Justin dinleyen ergen sayılırdı ve sana genellikle şu bakış atılırdı.



Sende sorunun kendinde olduğunu sanardın. Gerçekten ıy mı Justin dinlemek? gibi sorularla çok karşı karşıya kalmışlığım vardır.



Sanıyorum ki insanların bu JB dinleyenlere ergen demeleri farkı hayranlar yüzünden olabilir.
Hani bazı hayranlar abartarak seviyor ya. Siz bence ne demek istediğimi anladınız :)

İtiraf etmeliyim ki 7. sınıfta efsane hayranıydım. Evet şu ilk bebe halleri :((



Zaten ondan sonra o büyük hayranlığım gitti. Ama ben genede şarkılarını dinlerdim. Çünkü beğeniyorum yani.

Şimdi beni şu sıralar asıl dikkatimi çeken Justin Bieber ile dalga geçen güya cool olan insanlar neden şarkılarını dinliyor?


Asıl beni şok eden "Tumblr'ı herkes kullanmaz, Tumblr çok farklı, biz farklıyız" gibi züğürt tesellileriyle kendilerini teselli eden sözüm ona Tumblr boy/girl ün Justin Bieber dinlediğini görüyorum. Birde dinlediklerini paylaşmaktan çekinmiyorlar :))


Yani şimdi onlar ergen mi oluyor ben anlamadım? 
Ah ya da Justin de olan imaj değişikliği onların durumuna daha çok uyuyor mu demeliyim?


Hadi onlar ön yargılarını yıkıp artık iyi olan bir şeyin farkına vardılar diyelim. 
Peki siz? Siz ön yargılarınızı yıkıp dinleyebilir misiniz??





Ah hayır dinleyemezsiniz. Çünkü siz hep Arctic Monkeys, The Beatles dinliyorsunuz unuttum. :)))


Bunlarda benim görüşlerim. Okuduğunuz için teşekkürler. Benimle aynı fikirde olan ya da bu konu hakkında fikrini söylemek isteyen varsa yorum atın lütfen ^^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN

EXO HEAVEN