İSTANBUL'DA ÜNİVERSİTE OKUMAK

Uzun zamandır yazmak istediğim konu bu. Bu sene üniversite girmek için çabalayan arkadaşlara bir kaç konuda bilgi vermek istiyorum.

Bazen Kontes Marmarayda boş yer buluyor işte:



Herkesin aklında bir İstanbul'da okumak hayali var. Hala devam ediyor mu bilmiyorum.

 Yani tabii ki de İstanbul güzel bir şehir ama siz yapacağınız tercihleri bölümünüzün en iyi başarı gösterdiği, o bölümün başarılı akademisyenlerinin olduğu üniversiteler seçin.

Ben İstanbul'da yaşıyorum ve tercihimi de burada yaptım çünkü ailemden uzakta kalamam. (yapamıyorum ne yapayım.) 

Okulumu seviyorum çünkü gerçekten bölümümün akademisyenleri çok iyi. Sorunum sadece evimden uzakta bir okula gidiyor olmam.

Gerçekten okulda nerede oturduğumu sorduklarında verdiğim cevap karşısında herkes "Neden burası?" ya da "Şehir dışından geliyorsun yani?" gibi cevaplar çok alıyorum. (Acı gerçekler !)

Kaç vesait ile okula gittiğimi soruyorsanız size cevabım 4 olacaktır. Yani gidiş 4, dönüş 3 vesait. Bazen gidiş 3, dönüş 2 olabiliyor. Yani 3 metrobüs 4 marmaray kombinasyonu...


Oturabiliyor musun diye sorarsanız eeee işte kendimize göre bir kaç taktik geliştirmeye çalışıyoruz diyelim.

Boş yer bulduğunda kontes:



İş çıkış saati denilen bir saat var. O benim korkulu rüyam gerçekten. Bu kadar insanı bir arada görmedim hiç. 

İş çıkış ya da giriş saatleri toplu taşıtlarda kontes:



Diğer kötü olay dersin erken saatte ise saat 5 de uyanmak gerekiyor. Herkes mışıl mışıl uyurken ben duraklarda sürünüyor oluyorum. Ya da boş yer olsun diye dua ediyorumdur. İkisinde biri. 

Tamam Eser ağlama tamam. O kadar kötü halde değilim bak ağlattın beni god damn it ağlattın ühü :(





Bir başka yazımda arkadaşımla (Safinaz) bu yolları beraber geçtiğimizi anlatacağım. Ay her gün ayrı bir macera canım :D

Sizi bu şarkıyla baş başa bırakıyorum. ALL I DO IS WIN WIN WİN NO MATTER WHAT
 https://youtu.be/GGXzlRoNtHU


Görüşürüz ^^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN