ZAYN (Mind of Mine)

Gelelim asıl şu aralar gündemden düşmeyen kişiye: ZAYN




Kısaca bahsedeyim size ondan. Eskiden One Direction boy band üyesiydi. 

Sonradan kendi yolunu çizmeye karar verdi. (Çok şükür ki!) Bir bakın o gözlere, o mimiklere:


Kendi albümünü çıkardı ve yavaş yavaş yükselmeye devam ediyor. Ben mi? Ben tabii ki de büyük destekçisiyim.


Albümün çıktığı gün siteye benden başkası şarkıları çevirmesin diye oturdum sabaha kadar şarkıları çevirdim. bknz: Mind of Mine albüm çevirisi.

Yani evet şuan bir saatlik uykuyla ayakta duruyorum. Ya da duramıyorum. Yıkıldım. Ama yaaaa:


Albümde ki en sevdiğim şarkı ne diye sorarsanız cevabım: Yürüyen uçah. Gerçekten tam olarak hangisi emin değilim.

Versace'de ne yakışmış ama kanks:


Birde ben tüm şarkıları çevirdim. Sözlerin anlamlarını ayrıntılarıyla öğrendim seçmesi daha zor oluyor. Bir kaç şarkıda eski grubuna baya göndermeleri var.


Ya sana naptılar oradayken be gülüm, ühü.
En son yaptığı röportajda Zayn' e eski grubundakiler senden nefret ediyor mu diye bir soru yönelttiler. Oda "Who knows" "Kim bilir" diye cevap verdi.

Bu nasıl pisliktir ama ya. 5 senelik arkadaşlardı. O gruba olan sevgim öyle düştü ki. Yürü be Zayn kim tutar seni!


İki kere Jimmy Fallon'da canlı performans sergiledi. İkisini de izlemenizi öneriyorum. 


Albümde o kadar çok yüksek notaları var ki, onların altından çok da iyi bir şekilde kalkıyor.
Albümde ki bir diğer sürpriz Urduca şarkı söylemesi. Çok kısa şarkı daha uzun olmasını isterdim. İki üç cümle var ama o kadar anlamlılar ki:
"Bu aşkın çiçeği serpilmedikçe, kalbim huzur bulmayacak"

Üniversiteye gidiyor olabilirim ama içimdeki fan girl ölmüyor galiba :/ 
Her neyse pişman değilim. Aksine uğraşacak ve beni eğlendirecek bir şeyler bulmak üniversitedeki sıkıcı hayatıma heyecan katıyor :D

Lütfen şarkıları dinleyin ve bana kesinlikle dönüş yapın. 
^^



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAKAMOZ

SECRET GARDEN

EXO HEAVEN